söndag 11 oktober 2009

Dr.Fuck-NO!

Återigen förvånas jag av hur otroligt sorgliga och korkade människor är. Jag blir till och med förvånad över att jag blir förvånad. Jag trodde cynismen hade ett starkare grepp om mig än så.

Iallafall. Söndagskvällar betyder timslånga bilfärder då jag förflyttar mig mellan mina två hemstäder, timslånga bilfärder betyder radio och radio på Söndagar betyder P3s verkligheten.

Ikväll har jag lyssnat på Mia Ottosson, som gifte sig med ett medium. Ett medium som kunde framkalla två andar, en uråldrig indianhövding och en tusenårig kinesisk läkare, doktor Lu. I och med att hon gifte sig med mediumet, gifte hon sig även med dessa två andar(wait...what?). Dessa andar kom fram lite titt som tätt under deras 10 år tillsammans, de talade om för henne att hon inte fick väga över 60kg, de talade om för henne att hon hade aids i fittan som bara kunde botas om doktor Lu fick rota runt lite där, de talade om för henne att hon var tvungen att ha på sig rött läppstift och sexiga underkläder, att hon var tvungen att strippa för sin man till musik som andarna valde och sedan lägga sig på rygg medan han kom på henne. Att hon inte ville varken det ena eller det andra spelar ingen roll, hon kunde ju inte gå emot vad de mäktiga andarna som tog fysisk form i hennes make mediumets kropp sade.

De talade även om att hon var tvungen att hålla sig i köket medan hennes man healade (våldtog) unga flickor ute på verandan i form av doktor Lu. Hon svalde allt med hull och hår.

En dag fattade hon plötsligt att hon var dum i huvudet, att andarna var en bluff och att henes make var ond så hon försökte ta livet av sig. Han blev skickad i fängelset för att han använde sin maktposition som medium för att våldta stackars trasiga småtjejer som kom till honom för att få hjälp.

Vad gör hon idag? Håll i er nu. Hon jobbar som (trumvirvel) medium.

Jag blir helt förtvivlad när jag hör sånt här, jag känner mig så fruktansvärt jävla hopplös. Jag vet att jag har frågat massor av gånger förut men vad fa-an är det för fel på folk? Va?

1 kommentar:

Squalor sa...

Det är små glimtar av sån här underbar helig idioti man strävar att få höra för att trivas med livet. Allting blir så mycket trevligare, sä länge man inte läser om att det har barn dvs.