måndag 1 februari 2010

Hallå, stoppa pressarna!

Ok, jag förstår ju att alla sitter som på nålar och bara dör av nyfikenhet, alla de frågor som normalt surrar i den svensktalande befolkningens huvuden har ersatts med en enda. Fuck världspolitiken, fuck frågor till Magdalena Ribbing, fuck konferanser om utomjordingar, fuck allting, gick Fröken Kysk på dejt eller inte?


Svaret är ja, nedan följer lite statistik.

Utbyte av kroppsvätskor: 0%
Antal deltagare på dejten som blev lite för fulla: 1
Användande av skor som inte riktigt passar för årstiden: Förekom
Sexuella inviter: 0
Ökning av lättnadskänsla efter insikt att avsaknaden av s.i. var total: 100%
Nivå på s.k. intellektuellt utbyte: Till en början tillfredställande, ngt dalande på slutet
Ord som sammanfattar kvällen: Trevlig - 60%
Ångestfylld - 10%
Romantisk - 0%
Intressant - 30%

Chans/risk för fler s.k. dejter: 70/30

Liggprognos: Ihållande löjligt svag risk för brytning av kyskhetslöfte



Det här kan vara mitt sämsta inlägg någonsin. Jag förstår inte hur jag kunnat sjunka så lågt som till att använda mig av s.k. statistikhumor. Förlåt.

Inga kommentarer: