söndag 23 augusti 2009

Öööh, visa brösten!

Spenderade gårkvällen ute på lokal med vin, dans och glada vänners sällskap.
Allt var frid och fröjd tills en kille försöker få mig att bli hans fem-i-tre-ragg. Jag avböjde vänligt men bestämt eftersom jag inte sysslar med sådant. Hans sluddriga och mindre älskvärda kommentar på mitt nej blev att jag är en hora och att jag kan dra åt helvete. Älska fyllelogik. Jag är en hora för att jag inte vill ligga med honom, underbart.

Det här är inte första gången något liknande händer kan jag ju säga. Ska jag behöva införskaffa en påhittad pojkvän för att unvika jobbiga situationer? Så fan heller, jag tycker det räcker med att jag, oavsett om jag är singel och hänger vid baren på random sunkigt hak vid stängningsdags, faktiskt inte vill ha något ragg.

Jag klarar mig förvånansvärt fint utan kroppsvätskeutbyte med någon full idiot, jag klarar mig utmärkt utan vinballar och tedrickning, men tackar som frågar!

Inga kommentarer: