fredag 18 september 2009

Att må som om man har svalt en flaska diskmedel

Idag är en sådan där dag. En dag när jag bara är fruktansvärt deprimerad och blir äcklad av allt. Jag känner mig förrådd av samtiden.

Jag vill bara spy på hela världen. Jag vill inte leva i ett samhälle som ger Anna Anka så här mycket plats i media. Som bryr sig så mycket om vad såna som hon har att säga. Jag inser ju att jag genom att skriva det här skjuter mig själv i foten, eller kanske snarare blåser bort halva underbenet med en fet jävla bazooka, eftersom jag själv har skrivit ett inlägg (nu två) om denna härliga dam och därmed bidragit till hysterin men vadfan.

Av de 20 mest diskuterade nyheterna på bloggportalen handlar mer än en fjärdedel om henne. Bland annat den här. Finns det verkligen inget viktigare att skriva och bry sig om?

Jag lägger mig väl i fosterställning och fortsätter drömma om mitt könlösa utopia. Eller så kör jag en Falling Down.


RA-TA-TA-TA-TA-TA-TA-TA-TA

Inga kommentarer: