torsdag 19 november 2009

Och sexterapeuten sa...

Haha, nu jävlar.

Aftonbladet och deras Wendela är tamejfan en outsinlig källa för saker att göra sig lustig över i den här bloggen. Jag kanske ska införa en "dagens Wendela" eller något?

Iallafall skriver de idag om någon sexterapeut från australien. Litet instick bara, hur utbildar man sig till sexterapeut, finns det något officiellt certifikat eller särskild universitetsutbildning eller något? Jag kanske är försomsfull här, men yrket sexterapeut låter så jävla schaman-aktigt, bara massa lur. Jaja, skitsamma. Sexterapeuten i fråga har kommit fram till att om man ska rädda sitt äktenskap efter första barnet, så MÅSTE man knulla varje kväll. Vare sig man vill eller inte. Varför, undrar kanske någon nu, jo, det ska jag tala om, därför att det är med lust som det är med aptit, den kommer när man äter.


"Ok"


Det är med lust som det är med aptit, den kommer när man äter. Ja jävlar alltså. Vilken slutledningsförmåga den kvinnan måste besitta.


Hur kom hon fram till det här då? Ingen som vet, ingen som vet. Jag ska fan försöka gräva lite djupare i saken (googla), jag återkommer med svar om jag hittar något.

Inga kommentarer: